X
تبلیغات
خودرو - کادیلاک
کادیلاک ATS
معرفی کادیلاک ATS 2013، همه جمع و جور لوکس سدان های ورزشی در نظر گرفته شده برای به چالش کشیدن جهان بهترین اتومبیل های حق بیمه. طراحی و توسعه در همه جدید، معماری خودرو سبک وزن، ورود کادیلاک به مهم ترین بخش خودرو لوکس جهان می رود در فروش در تابستانی 2012.

 

Cadillac ATS - Front Angle, 2013, 800x600, 1 of 133


عقب درایو ATS به ارمغان می آورد ترکیب فن آوری رانده عملکرد، ظرافت و طراحی کادیلاک را به مخاطبان جدید از رانندگان روحیه. تجربه رانندگی با کادیلاک CUE، جامع، تجربه کاربر در وسیله نقلیه است که ادغام طراحی بصری با صنعت کنترل و دستورات برای کسب اطلاعات و داده های رسانه ای پیچیده است افزایش یافته است.

سریع، چالاک و سرگرم کننده به درایو دینامیک، نمونه کارها کادیلاک ATS گسترش به یک بخش مهم جهانی طراحی شده است، گفت: "دان باتلر، رئیس جمهور معاون بازاریابی برای کادیلاک. "برای یک گروه جدید از مصرف کنندگان لوکس، این یک ماشین است که در شیوه زندگی خود را مناسب و به چالش کشیدن وضع موجود بخش است."

کادیلاک ATS بیان جدیدی از هنر کادیلاک و فلسفه علم اعدام، و ساخته شده بر روی یک پایه دینامیک رانندگی و بهره وری جرم است. این کادیلاک چالاک ترین و سبک ترین است، با یکی از پایین ترین وزن محدود در بخش - کمتر از 3،400 پوند (1،542 کیلوگرم) است.

Cadillac ATS - Front Angle, 2013, 800x600, 2 of 133

 


Nürburgring مشهور آلمان به عنوان یکی از زمینه های تست کلید، به همراه جاده های اضافی، racetracks و آزمایشگاه در سراسر جهان، عملکرد مهندسان ATS متعادل با پالایش علامت تجاری کادیلاک. مشارکت اجزاء و ویژگی های آن عبارتند از:

نزدیک به 50/50 وزن تعادل
اولین کادیلاک را پنج لینک تعلیق عقب مستقل با استفاده از سبک، استحکام بالا فولاد و کارآمد طرح های لینک مستقیم
چند لینک دو محور MacPherson قدم زنی با تبختر تعلیق جلو با نوار تثبیت کننده مستقیم اثر
تعلیق قابل تنظیم درایور ورزشی FE3 با مغناطیسی سوار کنترل واقعی زمان میرایی
زیر مربوط به مبحی حرکت گازا و وا سپر
حق بیمه (کمربند محور) الکتریکی متغیر تلاش دنده فرمان از سیستم فرمان ZF
ABS چهار کاناله با ترمزهای Brembo عملکرد دسترس
در دسترس چرخ
 
2013 کادیلاک ATS

"بیش از فقط یک ورودی جدید، کادیلاک ATS با هدف به تغییر وضع موجود از بخش اروپایی تحت سلطه، گفت:" باتلر. به همین دلیل است که رویکرد ما به در تمام عناصر توسعه آن است بسیار گسترده و متمرکز است. "

 

Cadillac ATS - Rear Angle, 2013, 800x600, 75 of 133

 



صف گسترده ای از موتورهای - از جمله دو چهار سیلندر و V-6 آمریکای شمالی - قدرت قوی برای کادیلاک ATS و سرمایه در ساختار سبک خودرو برای تکمیل عملکرد آن با بهره وری است. موتورهای اختیاری شامل جدید ALL-2.0L چهار سیلندر توربوشارژ جایزه برنده دارای 270 اسب بخار (201 کیلووات) و کادیلاک 3.6L V-6، 318 اسب بخار (237 کیلووات) برآورد.

در 135hp / L، 2.0T جدید یکی از قدرت متراکم ترین موتور در این صنعت است، با شکوه موتور از رقبای اروپایی. کادیلاک ATS گزینه های انتقال هر دو دستی و اتوماتیک، ارائه، همراه با چرخ عقب و تمام چرخ درایو پیکربندی.

کادیلاک ATS خواهد بزرگراه اوج اقتصاد سوخت بیش از 30 یانیه ها ی ارائه کرده است.

روح سبکی و تعادل

ساخت کادیلاک ATS، یکی از سبک ترین اتومبیل بخش یک معیار اساسی و اصل هدایت در طول توسعه خود بود، اما آن را به شیوه ای متفاوت است که تضمین یک تجربه رانندگی تصفیه انجام شد.

"وزن کم می دهد کادیلاک ATS احساس زیرک تر و قابل کنترل تر است، در حالی که همچنین بهینه سازی عملکرد و بهره وری از دستگاه انتقال قدرت، گفت:" دیوید Masch، مهندس ارشد ATS. "اما ما دقیق برای مدیریت وزن در حالی که حفظ سطح امضای کادیلاک پالایش است."

 

 

Cadillac ATS - Interior, 2013, 800x600, 110 of 133

بهینه سازی توده ATS کادیلاک را از فلسفه 4-جانبه که شامل پایبندی دقیق به اهداف اصلی معماری بود، اندازه گیری مدیریت بار در سراسر وسیله نقلیه، اجزای تعیین معیار به دیدن اگر سبکتر راه حل بود در دسترس و فرهنگ به طور کلی که "وزن" جرم هر جزء در خودرو را در برابر تمام جنبه های توسعه آن است.

هود آلومینیوم، منیزیم موتور براکت کوه و حتی سبک، پانل های درب تر و تمیز فیبر طبیعی کمک به کم جرم کلی کادیلاک ATS - و منعکس کننده رویکرد سیستماتیک ارزیابی هر گرم که رفت و به ماشین. اما برخی از وزن نه تنها مفید است، اما به کادیلاک ATS تجربه رانندگی ضروری تلقی شده است. به عنوان مثال بازیگران دیفرانسیل آهن: مهندسین آنها می تواند اقتصاد سوخت بهبود دیفرانسیل چدن به جای نسخه آلومینیوم سبکتر است.

 

Cadillac ATS - Rear Angle, 2013, 800x600, 89 of 133



و در حالی که تعلیق عقب عمدتا فولاد، تمرکز در مدیریت بار و لینک مستقیم صرفه جویی در وزن قابل توجهی را بدون استفاده از مواد جایگزین را فعال کنید. این کمک می کند تا جبران وزن از موتور و انتقال در جلو وسیله نقلیه، کمک به کادیلاک ATS ارائه نزدیک به کامل 50/50 تعادل وزن خود را، در حالی که به سر و صدا و لرزش کمتر کمک شده است. روش مشابه در چرخ ها، که در آن اضافی آلومینیوم ساختاری استراتژیک اضافه شده است را برای کاهش بیشتر لرزش گرفته شده است.

"ما توسعه با شمارش همه گرم ATS با نزدیک شدن، گفت:" Masch. "ما آنها را به حداقل می رساند که در آن ما می تواند و آنها را به بهترین استفاده که در آن مورد نیاز است."

متناسب با بافت طراحی در سبک امضا و پالایش

ATS 2013 تفسیر هنر و علم زبان طراحی کادیلاک در بخش جدید، خیاطی یک ظاهر طراحی امضاء و نشانه های پالایش برای جمع و جور ترین کادیلاک در حالی که حفظ - و پیشرفت - توجه نمونه به جزئیات و عناصر تکنولوژیک که برای آن نام تجاری شناخته شده است.

طولانی، 109.3 اینچ (2775 میلی متر) فاصله بین محور جلو و محور عقب اتومبیل بر حسب اینچ و گسترده آهنگ های جلو / عقب، اساس کادیلاک ATS موضع محکم کاشته شده است، که توسط overhangs کوتاه و ورق فلزی محکم بسته شده است که به نظر می رسد بسته بندی محکم در اطراف لاستیک افزایش یافته است. هفده اینچی چرخ ها استاندارد هستند و چرخ های 18 اینچی در دسترس هستند.

پررنگ عناصر روشنایی عمودی - های جدید از جمله چراغ جلو امضا جزئیات نورپردازی - و همچنین دستگیره درب های روشنایی و فعال کرکره پنجره مشبک سبک و عملکرد فن آوری های پیشرفته به کادیلاک ATS به من قرض بدهید. کرکره های پنجره را ببندید در سرعت بزرگراه خاص مربوط به مبحی حرکت گازا و وا کشیدن برای کاهش و بهبود اقتصاد سوخت.

 

Cadillac ATS - Interior, 2013, 800x600, 111 of 133


راننده محور داخلی را با فن آوری های یکپارچه و مواد گردد مکمل عناصر خارجی و پشتیبانی از رانندگی ATS تجربه است. همه چیز، از قرار دادن پدال به موقعیت عیار برای رانندگی عملکرد گردیده و بصری طراحی شده است. کرسی های عملکرد موجود تقویت قدرت قابل تنظیم برای بهینه سازی حمایت های جانبی در طول پر بار پیچ.

کمک به احساس شهودی کشور پانل ابزار پیچد که به درها و پشته مرکزی در پانل اواسط ابزاری است که جریان را به مرکز کنسول است. روشنایی LED برای خوشه سنج جسورانه را قادر می سازد در یک نگاه مشاهده در تمام شرایط نوری، در حالی که لهجه روشنایی محیط عناصر تابعی از کنسول و درب ها.

چوب و مستغلات، آبکاری فلز اندود و تر و تمیز فیبر کربن و کادیلاک برش و دوختن آمپر، کنسول و درب افزایش ارتباط عاطفی به کادیلاک ATS. انتخاب از بسیاری از تم های رنگی کشور، هر یک با مواد لهجه منحصر به فرد تر و تمیز، پوشش طیف گسترده ای از طعم دهنده - از نور، باز و گرم سیاه و جدی، با حروف درشت، فنی و ورزشی است.

 

Cadillac ATS - Interior, 2013, 800x600, 114 of 133


CUE و فن آوری ATS

ATS با کادیلاک CUE، جامع، در وسیله نقلیه تجربه ای که از ادغام طراحی بصری با صنعت خودرو کنترل و دستورات از اطلاعات و داده ها سرگرمی ارائه شده است. این طراحی شده است که منحصر به فرد برای هر مصرف کننده، از "کاربر ساده" به طور کامل متصل "کاربر فوق العاده است."

 

Cadillac ATS - Interior, 2013, 800x600, 115 of 133


CUE، که مخفف برای تجربه کاربری کادیلاک، جفت سرگرمی و اطلاعات داده ها را از بالا به 10 بلوتوث مجهز به دستگاه های تلفن همراه، USBs، کارت های SD و پخش کننده های MP3 با سیستم خودرو infotainment که باعث کاهش پیچیدگی از طریق اطلاعات سفارشی، فرمان صوتی و دکمه های کمتر و بزرگتر آیکون ها. به عنوان مثال، بسیاری از خودروهای لوکس امروز در حدود 20 دکمه های کنترل رادیو و توابع سرگرمی. CUE تنها چهار.

Cadillac ATS - Interior, 2013, 800x600, 116 of 133

 



قلب CUE هشت اینچ LCD صفحه نمایش چند لمسی حساس، یکپارچه به بالا از پانل دستگاه مرکزی و چرخ لنگر موتوری کاملا خازنی در پایین پنهان یک منطقه ذخیره سازی 1.8L یکپارچه شده است. پر جنب و جوش روی صفحه نمایش ال سی دی نمایش صفحه اصلی CUE، که شبیه صفحه نمایش تلفن های هوشمند با استفاده از بزرگ و راحت به هدف آیکون برای اجرای دستورات است. تکنولوژی خازنی اشاره به استفاده از الکترود به حس خواص اشیاء، مانند انگشت است.

در علاوه بر این به CUE، ATS با فن آوری های دیگر، از جمله ارائه می گردد:

بلوتوث اتصال به تلفن همراه با به رسمیت شناختن صدای
USB، کمکی و پورت های کارت حافظه SD
SiriusXM رادیو ماهواره ای با اشتراک آزمایشی سه ماهه
دسترسی بدون کلید و بدون کلید فشار دکمه شروع
Reconfigurable پانل ابزار نمایش 5.7 اینچ خوشه
کامل رنگ reconfigurable سر کردن صفحه نمایش.
کادیلاک ATS است به عنوان یک مدل استاندارد و مجهز در مجموعه لوکس، عملکرد و حق بیمه ارائه شده است.
کابین بوز ® صدای سیستم صوتی بر روی مدل استاندارد ارائه شده است، و همچنین به عنوان لوکس و عملکرد مجموعه است. این استاندارد با جمع آوری حق بیمه است. سیستم ناوبری نیز با مجموعه های لوکس و عملکرد و استاندارد را با جمع آوری حق بیمه در دسترس است.

 

Cadillac ATS - Interior, 2013, 800x600, 117 of 133


کنترل و هشدار 'استراتژی امنیت

از جمله رادار، دوربین و سنسورهای اولتراسونیک - - برای کمک به جلوگیری از سقوط ایمنی در ATS کادیلاک "کنترل و هشدار" استراتژی است که از فن آوری های پیشرفته است.

ویژگی های ایمنی، دید راننده را تقویت و آگاهی از خطرات جاده، و مداخله برای کمک به راننده دفع تصادفات بالقوه. در برخی از موارد پیشرفته کادیلاک تصادف اجتناب از سیستم های بدون راننده عمل می کنند، مانند ترمز خودکار فعال خواهد شد، که بر اساس اطلاعات نشان می دهد خطرات بالقوه.

از جمله از ویژگی های پیچیده ترین ترمزهای جلو و عقب به صورت خودکار. این متکی بر تکنولوژی رادار کوتاه برد و سنسورهای اولتراسونیک برای کمک به راننده جلو و عقب جلوگیری از برخورد با سرعت کم از طریق پیشرفت تصویر، موسیقی است که به گسترش کامل ترمز، در صورت لزوم.

 

Cadillac ATS - Grill, 2013, 800x600, 120 of 133


اختیاری ویژگی های ایمنی پیشرفته عبارتند از:

پر سرعت محدوده تطبیقی ​​کروز کنترل
ترمز هوشمند
به جلو هشدار برخورد
ترمز قبل از پر کردن آمادگی برخورد اتوماتیک
لین هشدار خروج
کور منطقه هشدار
چشم انداز دوربین عقب با استفاده از رهنمودهای پویا
تطبیقی ​​جلو روشنایی
هیل نگه دارید / شروع پاس (استاندارد، انتقال کتابچه راهنمای کاربر)
ویژگی های فن آوری پیشرفته ایمنی تکمیل فهرستی ATS کادیلاک را از ویژگی های ایمنی دیگر، از جمله 8 کیسه هوا استاندارد (10 با ویژگی های اختیاری)، ایمنی کمربند pretensioners و محدود کننده بار، StabiliTrak الکترونیکی ثبات سیستم کنترل با کنترل کشش و چهار چرخ ترمز دیسک با چهار کانال ABS.

2013 کادیلاک ATS همچنین ویژگی های OnStar استاندارد به مدت یک سال. این می تواند GPS و فن آوری تلفن همراه به طور خودکار برای کمک در تصادفات تماس استفاده کنید. OnStar خدمات نیز شامل myCadillac و OnStar myLink برنامه های تلفن همراه، که ارائه اطلاعات مربوط به خودرو، کنترل و خدمات OnStar را از طریق آی فون مشتری و یا تلفن های هوشمند آندروید می باشد.

 

Cadillac ATS - Technical image, 2013, 800x600, 132 of 133


ATS ارائه سطح جدیدی از کنترل و پالایش

سال 2013 کادیلاک ATS ارائه یک تجربه رانندگی است که پیشرفت های میراث عملکرد نام تجاری با تعادل honed از مسیر مسابقه، کنترل و پالایش غیر قابل انعطاف است.

این تجربه جدید شاسی و سیستم تعلیق، نسبت قدرت به وزن بسیار عالی در سراسر ATS قدرت متراکم صف انتقال قدرت و ساختار بدن قوی را قادر می سازد که به تنظیم شاسی ظریف و سقوط حفاظت بیشتری پشتیبانی می کند. نکات برجسته شاسی و تعلیق عبارتند از:

اولین کادیلاک را پنج لینک تعلیق عقب مستقل، با استفاده از فولاد با مقاومت بالا و کارآمد طرح های لینک مستقیم
لینک چند دو محوری، MacPherson قدم زنی با تبختر تعلیق جلو با نوار تثبیت کننده مستقیم اقدام
تعلیق قابل تنظیم درایور ورزشی FE3 با مغناطیسی سوار کنترل واقعی زمان میرایی
حق بیمه الکتریکی متغیر تلاش دنده فرمان سیستم های ZF فرمان
ABS چهار کاناله با ترمزهای Brembo عملکرد دسترس
چرخ ها در دسترس است.
قبل از انتخاب حتی دکمه اول، مهندسان راه اندازی پروژه ها را هدف قرار تحقیقاتی که به تعیین بهترین طراحی و هندسه بهینه برای سیستم های تعلیق جلو و عقب، کمک کرده است. وسایل نقلیه تعلیق اولیه نمونه ساخته شد و در محیط های گوناگون آزمایش می شود، قبل از نمونه های کامل کادیلاک ATS آسفالت در جهانی GM دلایل اثبات، و همچنین بزرگراه ها و racetracks در سراسر جهان شده است.

 

Cadillac ATS - Wheels / Rims, 2013, 800x600, 128 of 133


"مهندسان ATS در میراث از CTS-V سری تحسین شده ساخته شده است و برداشت چالش رقبا به خوبی تثبیت ایجاد یک آمریکایی سدان های ورزشی به رقابت با بهترین اروپا، گفت:" کریس Berube، مهندس توسعه سرب. "بیش از فهرستی از اجزای شاسی آن، تجربه رانندگی کادیلاک ATS را مشتق شده از تمام ماشین - محدود کردن وزن کم، تعادل مطلوب و دینامیک عالی تصفیه شده در ساعت های بی شماری از آزمایش مسیر مسابقه است."

تناسب و تعادل هستند قطعا در طرف ATS است، با وزن محدود کردن کم از کمتر از 3،400 پوند (1542 کیلوگرم) و قدرت و انبوه دستگاه انتقال قدرت که هستند همچنین بسیار سبک وزن و رسیدن به توزیع وزن 50/50 و بیشتر قدرت، به، وزن نسبت است. آهنگ های عقب جبهه گسترده و تکمیل آنها - 59.5 اینچ / 1512 میلی متر (جلو) و 60 اینچ / 1548 میلی متر (عقب) - پایین مرکز ثقل است که به ثبات بیشتر.

 

Cadillac ATS - Exterior Detail, 2013, 800x600, 126 of 133


همچنین وزن کم محدود کردن مهندسان بهینه سازی عملکرد با داشتن بزرگ در اجزاء است که به وزن بدون فنر، شامل چرخ ها، لاستیک ها و اجزای ترمز کمک کرده است.

"ماشین های سنگین نیاز به چرخ ها بزرگتر و لاستیک و ترمز بزرگتر برای جرم کلی آن به حساب، گفت:" Berube. با ATS، وزن کم آن به معنای لازم نیست به تنظیمات بزرگترین چرخ و ترمزها در بخش - عملکرد در میان بهترین ها در بخش کوچکتر، قطعات بهینه شده است که صرفه جویی در وزن و افزایش بهره وری "

 

Cadillac ATS - Exterior Detail, 2013, 800x600, 127 of 133


جرم وسیله نقلیه کم و اندازه های ترمز مطلوب انتظار می رود را به ترمز ATS عملکرد است که در میان بهترین ها در بخش، (با کمک ترمز Brembo با 60-0 عملکرد در حدود 129 فوت (39.3 متر) در نظر گرفته شده است).

ساختار بدن قوی ستون فقرات برای کادیلاک ATS تجربه رانندگی است. این روابط عناصر شاسی و تعلیق همراه با خشکی بزرگ است که یک درجه بالاتر از دقت تنظیم را فعال کنید.

Cadillac ATS - Engine, 2013, 800x600, 133 of 133
"، گفت:" این است که یک معماری سنگ جامد است که از یک سنگ جامد تجربه رانندگی Berube. "اما حتی سفت بدن می تواند سوار بزرگ و دست زدن به اطمینان حاصل شود که می آید از هندسه تعلیق بهینه و پیشرفته کنترل میرایی - و ATS بسته هر دو."

مفاصل توپ دوگانه، پنج لینک ها و لغزش محدود تفاوت

تا جلو، یک لینک چند دو محور تعلیق - بر اساس طراحی MacPherson قدم زنی با تبختر - برای احساس دقیق تر از کنترل، از جمله فرمان خطی و ارتباطی، و یک سواری نرم و صاف استفاده می شود. همچنین این انزوا تاثیر بر برجستگی و سطوح خشن را بهبود می بخشد.

سیستم دو محوری شامل یک جفت از مفاصل توپ و کنترل تسلیحات پایین تر - در کشش و دیگری در فشرده سازی - به جای جناغ متعارف در هر یک از چرخ است. کنترل تسلیحات، دوک نخ ریسی و بدن را تشکیل می دهند موثر چهار نوار لینک برای هر طرف از سیستم تعلیق جلو، ایجاد نقاط محوری مجازی را برای کنترل تمایل بیشتر است. نوار تثبیت کننده اثر مستقیم نیز وجود دارد.

طراحی سیستم تعلیق جلو را قادر می سازد اسپیندل دیگر، مرکز محوری بزرگتر و مثبت افست هندسه فرمان برای کنترل فرمان بهینه، راست خط ثبات عالی و سوار تصفیه بیشتر است. بالا durometer لاستیک و بشنجس هیدرولیک با سیستم تعلیق جلو برای تعادل عالی از راحتی سوار و پاسخ دقیق که کورنینگ استفاده می شود.

، گفت: ":" علم الحرکات از سیستم تعلیق جلو ATS پیچیده تر است، اما نتیجه نهایی است که ارزش آن در راه درایوهای ماشین Berube. "راننده احساس می کنید به طور مستقیم متصل به چرخ های جلو انجام می دهند، اما با یک درجه راحت از انزوا است که باعث می شود کادیلاک ATS تور یک ماشین بزرگ برای درایوهای طولانی است."

در عقب ATS اولین پنج-LINK تعلیق مستقل در یک کادیلاک است. این یک طراحی است که کمک می کند تا رول حرکت مرکز را کاهش می دهد، را قادر می سازد کنترل مثبت جانبی را کاهش می دهد، "اسکات" در هنگام شتاب گرفتن و ثبات عالی پویا. به طور خلاصه، آن را به نگه داشتن لاستیک های کاشته شده را در تمام سطوح و در تمام مانورهای سخت و پیچ کمک می کند.

چهار دست زدن به لینک (بالا و کنترل تسلیحات پایین تر) در هر طرف مورد استفاده قرار گیرد برای کنترل حرکت چرخ و یک پیوند پا در هر یک از چرخ ها را فراهم می کند کنترل اضافی افقی - به خصوص در هنگام دورزدن سخت است. لینک های فوقانی و تحتانی ایجاد دو جناغ طراحی موثر، هر چند لینک هستند به طور مستقل نصب شده است.

همانطور که با سیستم تعلیق جلو، لینک پنج طرح ایجاد نقاط محوری مجازی است که مهندسان ATS برای بهینه سازی هندسه استفاده می شود. لینک های سفت در گهواره است که کمک می کند تا نرم و صاف، سوار ساکت تر و منزوی تر نصب شده است. مهد از فولاد (با ریل سمت hydroformed) برای کمک به بهینه سازی سختی و جرم ساختاری خودرو ساخته شده است.

"با استفاده از گهواره آلومینیوم کاهش وزن کلی ATS، اما ما چند پوند اضافی در سیستم تعلیق عقب به جلو / تعادل وزن عقب و نزدیک به نسبت مطلوب 50-50، گفت:" دیوید Masch، مهندس ارشد ATS. "ما همچنین افزود: جرم به مناطق دیگر از ماشین که لازم بود برای دستیابی به عملکرد است."

هفده اینچ (17x8 اینچی) چرخ با استفاده از لاستیک 225/40-series استاندارد و 18x8 اینچی چرخ ها و لاستیک 255/35-series در کادیلاک ATS با Run-flat به لاستیک، ارائه شده است. مدل با تعلیق FE3 قابلیت چرخ های عقب 18x9 اینچی.

دیفرانسیل لغزش محدود مکانیکی یکی از ویژگی های است که با تمام رقبای دیگر همسان است می دهد و ATS لبه زمانی که آن را برای اطمینان از همه گشتاور انتقال قدرت در هنگام دورزدن سخت به لاستیک می آید.
این استاندارد با انتقال کتابچه راهنمای شش سرعت است و همراه با ورزش تعلیق FE3 بسته است. این است که در یک حامل 8.6 اینچی قوی قرار دارد. مدلهای دیگر ویژگی های حامل 7.67 اینچی است.

MRC، فرمان برق و دیگر سیستم های کنترل پیشرفته

حمایت از ATS طراحی جدید سیستم تعلیق پیشرفته با نوسانات کم، فرمان و سیستم ترمز، از جمله کنترل مغناطیسی سوار است.

کنترل مغناطیسی سوار (MRC) قلب بسته تعلیق ورزشی FE3 است که در جمع آوری حق بیمه است و همچنین شامل مکانیکی دیفرانسیل لغزش محدود، سیستم خنک کننده با ظرفیت بالا و 18 اینچ لاستیک عملکرد تابستان است. MRC سیستم در زمان واقعی نوسانات ارائه می شود که کنترل حرکت دقیق تر بدن است. آن را "خوانده شده" جاده در هر میلی ثانیه است و می تواند تغییر میرایی در تنها پنج میلی ثانیه است.

با MRC، معمولی شوک دریچه مکانیکی و بالادست با واحد کنترل الکترونیکی پر شده با مایع مغناطیسی رئولوژیکی، که حاوی ذرات آهن دقیقه جایگزین شده است. بر اساس حضور مسئول مغناطیسی، ذرات آهن چین برای تامین مقاومت در برابر نوسانات تقریبا بلافاصله. ورودی سنسور تعیین مقدار مقاومت مورد نیاز، به اتهام مغناطیسی برای بهینه سازی میرایی متغیر است.

تنظیمات قابل تنظیم برای تعلیق FE3 راننده اجازه می دهد تا انتخاب محدوده های مختلف از نوسانات کنترل سواری مغناطیسی، از جمله یک حالت رقابتی است که همچنین کنترل پایداری و کنترل کشش سیستم های تنظیم از مداخله.

تمامی مدل های کادیلاک ATS با حق بیمه الکتریکی، متغیر کمکی دنده فرمان هیدرولیک از سیستم های ZF فرمان آمده است. این طراحی شده است برای ارائه پاسخ عالی و ویژگی های مرکز، در حالی که همچنین صرفه جویی در سوخت به دلیل قدرت موتور به طور مستقیم مورد نیاز برای کمک به جنبش دنده - به عنوان مورد با سیستم های هیدرولیک مرسوم است.

دنده فرمان سفتی پیچشی بزرگ و عامل اصطکاک کمتر، که موجب افزایش احساس فرمان با پاسخ خطی تقریبا کامل است. علاوه بر این، ستون فرمان و ویژگی های شافت میانی سفت، اثر مستقیم و کم اصطکاک توپ طرح های تحمل. این بدان معناست که تقریبا هیچ "شلاق" در کل سیستم فرمان، فوری و متصل به جاده را برای راننده احساس.

ترمزهای دیسکی چهار چرخ استاندارد در همه مدل ها، با ترمزهای Brembo عملکرد موجود در مدل استاندارد و در مجموعه لوکس، عملکرد و حق بیمه. آنها با سیستم ABS چهار کاناله است که با استاندارد کنترل پایداری StabiliTrak و کامل تابع کنترل کشش یکپارچه با گروه مورد همسان شدند.

رانش تمام چرخ ها در دسترس است، برای اطمینان از کشش و حتی بیشتر بر روی سطح جاده های مرطوب و پوشیده از یخ است.

2013 کادیلاک ATS از 33.990 $ قیمت

همه جدید، درایو چرخ عقب کادیلاک ATS فشرده لوکس سدان ورزشی، با یک موتور سوخت کارآمد 2.5L و شش سرعت انتقال نسل بعدی، قیمت از $ 33،990، از جمله به اتهام مقصد است. بزرگراه اقتصاد سوخت خواهد بود بیشتر از 30 یانیه ها ی.

، گفت: "دان باتلر، معاون رئيس جمهور از بازاریابی کادیلاک ATS وارد بخش خودرو در سال جاری است که یکی از رقابتی ترین در بازار، از هر دو نقطه نظر قیمت و عملکرد. "ATS حضور مشخص و ارزش های فوتی و فوری در حالی که ارائه سریع، چالاک، سرگرم کننده به درایو دینامیک است که به سبک زندگی از خریداران لوکس مدرن تجدید نظر و به چالش کشیدن وضع موجود بخش به ارمغان بیاورد."

مدل در سطح میانی، با سبک و قدرتمند 2.0L موتور توربوشارژ، هزینه 35،795 دلار از جمله مقصد و انتقال اتوماتیک و کتابچه راهنمای کاربر ارائه می دهد، و همچنین به عنوان عقب یا تمام چرخ ها.

شکوه ای موتور 3.6L V-6 در 321 اسب بخار (239 کیلووات) امتیاز، هزینه 42.090 $ از جمله مقصد. این است که با انتقال اتوماتیک و محتوای استاندارد که شامل CUE، چرم کرسی قدرت هشت طرفه با حافظه، شروع تطبیقی ​​و بیشتر مجهز شده است. رانش تمام چرخ ها در دسترس است



تاريخ : جمعه چهاردهم مهر 1391 | 10:19 | نویسنده : امین مصطفوی | [ ]